Primary Advertiser

להמציא מחדש את העתיד: התואר שמביט קדימה

בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת

12.7.2020 / 10:27

העולם משתנה במהרה והצרכים והאתגרים הניצבים בפנינו אף פעם לא נגמרים. הכירו את מסלול הלימודים שילמד אתכם איך לבנות ולייצר פרויקט מקצה לקצה באופן מקצועי ויאפשר לכם להשתלב בשלל תחומים מודרניים וחיוניים

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

הקורונה שינתה את העולם בתקופה האחרונה ומחייבת כמעט את כולנו להיערכות מחדש והתאמות לשגרת החיים שלנו. בין היתר, מערכות שונות לעבודה ולמידה מרחוק כובשות את השוק, אפליקציות ייעודיות מפותחות בזריזות ומי יודע איך יראו השנים הקרובות ואילו עוד צרכים ואתגרים ניצבים בפנינו?

המשק נע קדימה ומתרגל למצב הקיים והביקוש למהנדסי תוכנה מיומנים ומנוסים רק הולך וגובר. מהנדסי תוכנה בימינו לא רק כותבים תכניות מחשב, אלא מחזיקים בידע תיאורטי במדעי המחשב ומדעי היסוד, ולא פחות חשוב מכך, בידע פרקטי ומקצועי בכל הנוגע לתהליכי מחזור החיים של פיתוח מערכות עתירות תוכנה.

מהנדס תוכנה מקצועי הוא אחד מעמודי התווך החשובים ביותר של כל פרויקט, מסובך ככל שיהיה. בשיתוף פעולה מלא עם מהנדסי הפרויקט הוא יודע לזהות את הצרכים החדשים שנוצרים, צעד לפני כולם. הוא ממשיך לגיבוש דרישות הלקוח והמשתמש לכדי תכנית מסודרת ונכונה. לאחר מכן הוא מנתח את המערכת ומשתתף בתיכון הארכיטקטורה שלה, מבצע תיכון הנדסי מפורט של התוכנה, כותב קוד ועובר לשלבי האינטגרציה, הבדיקות וההטעמה אצל הלקוח - עבודה מקצה לקצה.

גם אחרי שהכל כבר מוכן ופועל, ישנם כמובן שינויים ושדרוגים לאורך השנים הבאות, כך שהעבודה אף פעם לא באמת מסתיימת והאתגרים, שמחייבים חשיבה יצירתית ומאורגנת, נמשכים.

מה ההבדל בין הנדסת תוכנה לבין מדעי המחשב?. וואלה! מזל טוב
עבודה מקצה לקצה/וואלה! מזל טוב

למה ללמוד.B.Sc בהנדסת תוכנה באקדמית כנרת?

המכללה מציעה תכנית לימודים המותאמת לצרכים של תעשיית ההייטק בישראל ולהנחיות המל"ג לגבי תכניות לימודים בהנדסת תוכנה, ומקנה ניסיון מקצועי והנדסי רב. למעלה ממחצית מהתלמידים מוצאים עבודה בתחום הנדסת התוכנה עוד במהלך הלימודים ובנוסף, הם משתלבים בפרויקטים מעשיים, כולל ביצוע פרויקט גמר בשיתוף פעולה עם התעשייה. סגל המרצים כולו מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, הן בתעשייה עצמה והן בהוראה אקדמית.

במהלך התואר תלמדו קורסי יסוד, עם דגש על מתמטיקה ופיזיקה. אלה יעניקו לכם את תשתית הידע היציבה הדרושה. בנוסף, ישנם קורסי הנדסה בסיסיים, המתמקדים בעיקר בתחום מדעי המחשב וקורסי התמחות, הכוללים נושאים בחזית הידע של הנדסת התוכנה דוגמת מערכות לומדות, הנדסת מערכות עתירות תוכנה, ארכיטקטורה של מערכות תוכנה, אבטחת מידע, פיתוח אפליקציות, ניהול פרויקטים ועוד. כל זאת תוך עבודה מעשית רבה וביצוע פרוייקטונים.

בסיום הלימודים כאמור, יגיע הפרויקט המסכם המקיף ואחריו תסיימו את הכשרתכם ותהיו מוכנים לעבודת פיתוח של שלל תחומים יישומים, במערכות מרובות חיישנים ומידע, כגון מכשור רפואי, מערכות לחימה, תקשורת, רכב אוטונומי, סמארטפונים ושרתי אינטרנט, משחקים, אפליקציות ועוד ועוד.

לפרטים והרשמה>>

תוכנה מכללת כנרת. יח"צ,
חושבים כמה צעדים קדימה/יח"צ
בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully