Primary Advertiser

מה ההבדל בין הצלחה וכישלון? תופתעו לגלות

בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת

26.7.2020 / 16:05

חברות משקיעות משאבים רבים בפיתוח ובייצור, אך ההצלחה טמונה בידיהם של מהנדסי הנדסת איכות ואמינות. הכירו את מסלול הלימודים הגמיש והמעשי במכללה האקדמית כנרת, שיעניק לכם כלים פרקטיים, ניסיון ואפשרות להשתלב במהירות בשוק העבודה

צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

"איך יצא?", זאת שאלה שאתם שואלים מדי יום. שואלים את עצמכם, שואלים אחרים ואחרים שואלים אתכם, בין אם מדובר בתבשיל שהכנתם או פרויקט שאתם מובילים - איכות התוצאה והשלבים בדרך אליה חשובים. ישראל, ה"סטארטאפ ניישן", מצטיינת בכושר ההמצאה שלה וביצירתיות, אך כשמפתחים מוצר, אפליקציה או מכונה כלשהי, חשוב שהתהליך יהיה מושלם. חשוב לוודא שהתכנון מדוקדק, שיש הקפדה על פרטים, ששלבי הביצוע עומדים בסטנדרטים הגבוהים והתהליך תחת פיקוח. זאת הסיבה לכך שהביקוש למהנדסי איכות ואמינות נמצא בעלייה מתמדת.

הנדסת איכות ואמינות היא ההבדל בין הצלחה לכישלון. חברות משקיעות משאבים רבים בפיתוח ובייצור, אולם אם אין בחינה של התהליך, איתור בעיות בזמן, בדיקות איכות חוזרות ונשנות וזיהוי מגרעות, התוצרת תהיה פגומה. בעולם הגלובלי החשיבות של מהנדסי איכות ואמינות קריטית משום שיש מוצרים רבים אשר מפותחים במדינה אחת, מיוצרים באחרת ונמכרים בשלישית ולכן יש לעמוד בסטנדרטים של ייצור ובתקנים רבים. מציאות זו הופכת את עבודתם של מהנדסי איכות ואמינות למרתקת, משום שתחום האחריות שלהם רחב מאוד - מבקרת תהליכים, אבטחת האיכות וניהול תחומים שונים דוגמת בטיחות ואיכות סביבה ועד עמידה בתקנים והתנהלות מול ספקים, אנשי רכש ולקוחות.

כמהנדסי איכות ואמינות אתם תתמקדו בתכנון ופיקוח על מערכות ומתקנים ובשיפור התהליכים בייצור ושירותים בסביבה דינמית, תוך מעורבות בפיתוח כל מוצר - החל משלב התכנון. בעבודה זו תשלבו ידע מתחומי האלקטרוניקה, הציוד המכני, החומרים, התוכנה, המידע ויחסי אנוש. בסוף התהליך, כשהמוצר או השירות יוצא לשוק, אתם תחושו סיפוק מהצלחתו של תהליך ארוך ומורכב.

איכות ואמינות מכללת כנרת. יח"צ,
הנדסת איכות ואמינות היא ההבדל בין הצלחה לכישלון/יח"צ

למה ללמוד .B.Sc בהנדסת איכות ואמינות באקדמית כנרת?

זה 11 שנים שהמחלקה להנדסת איכות ואמינות במכללה האקדמית כנרת מובילה בתחום זה, והיא המקום היחיד בישראל שמעניק הסמכה רשמית אקדמית של המל"ג למהנדסי איכות ואמינות - תואר ראשון המוכר על ידי רשם המהנדסים.

ללימודים לתואר זה במכללה האקדמית כנרת ישנם יתרונות רבים, כשהבולט שבהם הוא בכך שהמסלול מיועד לאנשים עובדים ונערך במתכונת של לימודי ערב: שני ימים בשבוע אחה"צ ויום שישי אחד, במשך שלושה סמסטרים בשנה, למשך 5 שנים. הגמישות הזאת מושלמת לסטודנטים עובדים ולבעלי משפחות אשר רוצים לעשות הסבה מקצועית.

הלימודים במכללה האקדמית כנרת, על שפת האגם, באחד המקומות היפים בישראל, מספקים אווירת לימודים מיוחדת. קמפוס המכללה מותאם לצרכי הסטודנטים ובו תמצאו כיתות לימוד מאובזרות, מעבדות מחקר ממוחשבות, ספריה אקדמית ומתקנים שונים לרווחתכם.

תוכנית הלימודים מחוברת לצורכי התעשייה ומשלבת התנסות מעשית. הלימודים מגוונים מאוד ובמהלכם תיחשפו לדיסציפלינות שונות ולתחומי ידע כמותיים, הנדסיים וניהוליים. בקורסי ההתמחות תקבלו הבנה מעמיקה לגבי ליבת המקצוע וניהול מערכות איכות ומערכות משולבות. אתם תלמדו מהי בניית מערך ניטור שמבקר את יציבות הליך הייצור, כיצד לפתח מערכי תחזוקה ושדרוג, תקבלו כלים לניתוח מידע וחיזוי חריגות ותלמדו תקינה בינלאומית וקורסים שונים בנושאים דוגמת מערכי בטיחות ואיכות סביבה.

הלימודים אינם תיאורטיים בלבד, אלא גם יישומיים ומיועדים להכשיר אתכם לתפקיד בשוק העבודה. קורסים בתחומי ההנדסה, ניהול, אלקטרוניקה, כלכלה, סטטיסטיקה תעשייתית, בטיחות ועוד, יהפכו את הלימודים למרתקים ולפרקטיים כאחד.

במהלך הקורסים תבקרו בחברות ובארגונים, תבצעו תרגילים באותם מקומות ולקראת סיום התואר תיהנו מביצוע פרויקט מעשי בשיתוף ארגונים בתעשייה. פרויקט זה יחשוף אתכם לאופן שבו מבוצע פרויקט בעולם העסקי ויעניק לכם ניסיון בעבודה מול חברות. מעבר לחשיפה היכולות שלכם וליצירת קשרים, פרויקט מעשי זה הוא ההזדמנות שלכם ליישם את כל מה שלמדתם במהלך הלימודים כדי לפתור בעיה הנדסית או לפתח מוצר.

השתלבות מהירה בשוק העבודה

עם סיום הלימודים שוק העבודה פתוח בפניכם. תוכנית הלימודים לתואר .B.Sc בהנדסת איכות ואמינות במכללה האקדמית כנרת מכשירה אתכם להקים ולתחזק מערכות ניהול איכות ובטיחות, להשתלב בצוותי הפיתוח, התכנון והליווי של כל מוצר חדש או בהכנסת שינויים הנובעים בתהליכי ייצור קיימים או תהליכי שירות ללקוחות מסוגים שונים. איפה? במגוון עצום של חברות, ארגונים ומוסדות. תוכלו להשתלב כמהנדסים בתעשיית ההייטק, חברות סטארטאפ, תעשייה מסורתית, משרדי ממשל ורשויות מקומיות ועוד. רמת הלימודים הגבוהה, אותה מובילים מיטב המומחים בתחום, יחד עם הכלים המעשיים שתרכשו, הניסיון שקיבלתם במהלך הלימודים והעבודה מול חברות במשק, יאפשרו לכם להשתלב במהירות בתחום. בנוסף, התואר בהנדסת איכות ואמינות פותח דלתות ומאפשר לבוגרים להמשיך לתארים מתקדמים במוסדות אקדמיים, בארץ או בחו"ל.

לפרטים והרשמה>>

ספריית מכללת כנרת. יח"צ,
האקדמית כנרת/יח"צ
בשיתוף המכללה האקדמית כנרת, בשיתוף המכללה האקדמית כנרת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully