Primary Advertiser

גם אנחנו בהלם: לישראל יש אוצר. רוצים לשים את הידיים עליו?

בשיתוף המכללה האקדמית כנרת

1.12.2020 / 10:49

שדות הגז שהתגלו בים התיכון והתפתחות האנרגיה הירוקה העלו את הביקוש בישראל למהנדסים בתחום. זה הזמן שלכם להצטרף לאחד התחומים הכי חמים ומבוקשים בתעשייה, ולהכיר את היתרונות של המסלול לתואר אקדמי בהנדסת אנרגיית גז ונפט במכללה האקדמית כנרת

בווידיאו: הכירו את התואר בהנדסת אנרגיה, גז ונפט באקדמית כנרת/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

בשנים האחרונות ישראל היא מדינה הרבה יותר אנרגטית. ההתפתחות הגדולה בתחום הגז הטבעי ופיתוח השימושים באנרגיה סולרית ויצירת אנרגיה חשמלית באמצעות טורבינות רוח, העלו את המדינה על מסלול של חדשנות טכנולוגית שתשפיע משך דורות קדימה על הכלכלה. מאז שהתגלו שדות הגז הטבעי מול חופי אשקלון בתחילת שנות האלפיים, ועד לגילוי שדות הגז העצומים תמר ולווייתן ושימושיהם בשנים האחרונות - ההשקעה בתחום האנרגיה עצומה.

הגז הטבעי הוא מקור אנרגיה חשוב מאוד לא רק לכלכלת ישראל, אלא גם להפיכת המדינה ל"ירוקה" יותר. באמצעות הגז ניתן לייצר חשמל באופן פחות מזהם ביחס לשימוש בדלקים מאובנים. המעבר של משקי הבית, כלי הרכב וחברות תעשייתיות לשימוש בגז טבעי יצמצם משמעותית את זיהום האוויר.

השקעות אלו הובילו לביקוש שיא לאנשי מקצוע בתחום, בעיקר למהנדסים המתמחים בתחום. כדי להפיק אנרגיה מגז, יש צורך במהנדסים שמתמחים בתכנון, הקמה והפעלה של מערכות הגז, הפקה ממאגרי גז גיאולוגיים לצד פיתוח ותחזוקה של רשתות הולכה, תוך הבנת המגבלות הרלוונטיות.

תואר בהנדסת אנרגיית גז ונפט יאפשר לכם להשתלב במהירות בתעשיות האנרגיה בכלל ותחומי האנרגיות המתחדשות - שמש, רוח או מים - בפרט. הביקוש למהנדסים גבוה גם בתעשייה הפטרו-כימית, אשר עוברת בתקופה זו שינויים רבים המשלבים בה אנרגיות ירוקות יותר וזאת בזכות מודעות סביבתית גבוהה יותר. במשפט אחד: אם אתם רוצים להיות מהנדסים, זה הזמן שלכם להצטרף לאחד התחומים הכי חמים ומבוקשים בתעשייה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האנרגיה יובל שטייניץ ישתתפו באירוע לרגל הגעת החלק התחתון של אסדת הגז "לווייתן", 31 בינואר 2019. ניב אהרונסון
תואר בהנדסת אנרגיית גז ונפט יאפשר לכם להשתלב במהירות בתעשיות האנרגיה בכלל ותחומי האנרגיות המתחדשות. אסדת הגז לווייתן בים התיכון/ניב אהרונסון

למה ללמוד .B.Sc בהנדסת אנרגיית גז ונפט במכללה האקדמית כנרת?

עבודה בתחום האנרגיה היא עבודה בתחום שמתחדש ומתפתח כל העת, אשר מציע אתגרים מקצועיים רבים בארץ ובעולם. המסלול ללימודי.B.Sc בהנדסת אנרגיית גז ונפט במכללה האקדמית כנרת הוא מסלול שבו תשלבו לימודים ברמה גבוהה במקום קסום על גדות הכנרת ובאווירה סטודנטיאלית ותשומת לב אישית יוצאת דופן.

קורסי היסוד במסלול כוללים לימודי מתמטיקה, פיסיקה, כימיה ומדעי המחשב, וכן קורסי הנדסה בסיסיים, שמעניקים ידע בסיסי רחב. בהמשך התואר תתמחו באמצעות קורסים הקשורים בדלקים ותכונותיהם, קידוח בארות, תהליכי הפרדה הקשורים בנפט ומוצריו ובאנרגיות מתחדשות ואיכות הסביבה.

הלימודים משלבים סיורים לימודיים בתעשייה בכל אחת מארבע שנות הלימודים וחשיפה לפעילויות ההנדסיות השונות בתחומי האנרגיה. במכללה האקדמית כנרת תיהנו ממעבדות מתקדמות, תתנסו בפרקטיקות מחקר ותבצעו ניסויים שונים. בשנת הלימודים האחרונה תובילו פרויקט מעשי מסכם, בהנחיית אנשי מקצוע מהתעשייה, שבו תיישמו את הידע שצברתם במהלך הלימודים לצורך פתרון בעיה הנדסית משמעותית.

ללימודים במכללה האקדמית כנרת יש כמה יתרונות נוספים, בנוסף לסגל המרצים המובילים בתחום ולמעבדות המשוכללות. תכנית PERSONAL ACADEMY יוצרת לכם סביבת לימודים אישית וחדשנית, שמלווה אתכם אישית עד לתואר באמצעות מפגשים אישיים עם מרצים. בזכות כיתות הלימוד הקטנות בקמפוס ירוק וחוויתי על גדות הכנרת, אווירת הלימודים היא מהנה, רגועה וחווייתית.

למכללה האקדמית כנרת קשרי תעשייה ענפים עם כל התעשיות והמפעלים הקשורים לגז טבעי בישראל והידע וההכשרה שתקבלו יאפשרו לכם להשתלב בתעשייה הפטרו-כימית. בכפוף לתקנון המלגות תוכלו להיות זכאים למלגת סטודנטים במסלול אנרגיית גז ונפט ובסיום הלימודים תיהנו מתשתית מדעית-הנדסית רחבה ועשירה במגוון נושאים הקשורים לתחום הנדסת אנרגיית גז ונפט, שתעניק לכם יתרון בהשתלבות בתחום.

אם אתם רוצים להשתלב באחד התחומים הצומחים בעולם, לימודי תואר בהנדסת אנרגיית גז ונפט בקמפוס חדשני, בליווי אישי על ידי מרצים המובילים בתחומם, יעניקו לכם את הידע והכלים לעבוד בתחום - והמכללה האקדמית כנרת היא המנוע שיזניק אתכם אל קריירה מבטיחה.

לפרטים והרשמה>>

הנדסת אלקטרוניקה מכללת כנרת גיף דסקטופ. יח"צ,
המכללה האקדמית כנרת/יח"צ
בשיתוף המכללה האקדמית כנרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully